Budimo iskreni: većina brendova ne treba agenciju. Treba im netko tko će brzo nešto “odraditi”, popuniti rupe i omogućiti da se ima osjećaj kako se marketing ipak radi.
I u tome nema ništa loše. Samo to nije suradnja koja donosi stvarne rezultate.
Jer većina brendova nema problem s marketingom.
Ima problem s kaosom.
Previše kanala.
Previše alata.
Previše “stručnjaka”.
Premalo jasnoće.
Marketing često postane još jedan zadatak na ionako prepunom to-do popisu. Još jedan sastanak. Još jedan mail. Još jedna kampanja bez jasnog odgovora na pitanje: zašto ovo radimo?
Mi ne dodajemo još jedan sloj buke. Mi pojednostavljujemo.
Ne radimo marketing radi marketinga. Radimo ono što ima smisla i donosi rezultat.
Ako tražite još jednu agenciju — nismo to. Ako tražite nekoga tko će preuzeti odgovornost — tu smo.
VALENTINA ŠEBALJ, HEAD OF DIGITAL
Kad agencija ima smisla (a kad nema).
Agencija ima smisla samo onda kada postoji jasna namjera: želja za rastom, spremnost na donošenje odluka i povjerenje u proces. Bez toga, agencija postaje još jedan trošak, još jedan task i još jedan razlog za frustraciju.
Mnogi brendovi traže agenciju jer očekuju čarobno rješenje. Jedan dobar oglas. Jednu viralnu kampanju. Jedan potez koji će “sve pokrenuti”.
Problem je u tome što marketing ne funkcionira tako.
Rast dolazi iz dosljednosti, strategije i razumijevanja šire slike. Dolazi iz testiranja, prilagodbe i spremnosti da se neke stvari rade drukčije nego do sada.
- Agencija nije zamjena za donošenje odluka.
- Agencija nije odgovorna za viziju brenda.
- Agencija je partner koji pomaže da se ta vizija ostvari.
Ako, s druge strane, tražite partnera koji:
postavlja prava pitanja
razmišlja strateški, ne samo operativno
preuzima odgovornost za rezultate
onda agencija za vas ima smisla.
Ako tražite partnera, a ne izvođača — javite nam se.
Zato mi u Say agenciji ne radimo s brendovima koji traže instant rješenja. Ne radimo s onima koji žele preskočiti temelje ili očekuju rezultate bez jasne suradnje. Radimo s ljudima koji žele razumjeti zašto nešto radimo, a ne samo što radimo.
Kada postoji povjerenje i jasno postavljeni ciljevi, agencija može ubrzati rast, donijeti strukturu i preuzeti odgovornost za izvedbu. Bez toga, ni najbolja strategija ne može dati rezultate.
Ako vam je ovo previše direktno, vjerojatno tražite nešto drugo.
Ako vam ima smisla i osjećate da se prepoznajete u ovome — velika je šansa da bismo dobro surađivali.
Ne pokušavamo raditi sa svima. I to je namjerno.
