Skip links

Ne treba vam marketing – treba vam netko tko će preuzeti odgovornost.

Budimo iskreni: većina brendova ne treba agenciju. Treba im netko tko će brzo nešto “odraditi”, popuniti rupe i omogućiti da se ima osjećaj kako se marketing ipak radi.

I u tome nema ništa loše. Samo to nije suradnja koja donosi stvarne rezultate.

Jer većina brendova nema problem s marketingom.
Ima problem s kaosom.

Previše kanala.
Previše alata.
Previše “stručnjaka”.
Premalo jasnoće.

Marketing često postane još jedan zadatak na ionako prepunom to-do popisu. Još jedan sastanak. Još jedan mail. Još jedna kampanja bez jasnog odgovora na pitanje: zašto ovo radimo?

Mi ne dodajemo još jedan sloj buke. Mi pojednostavljujemo.

Ne radimo marketing radi marketinga. Radimo ono što ima smisla i donosi rezultat.

Ako tražite još jednu agenciju — nismo to. Ako tražite nekoga tko će preuzeti odgovornost — tu smo.

VALENTINA ŠEBALJ, HEAD OF DIGITAL

Kad agencija ima smisla (a kad nema).

Agencija ima smisla samo onda kada postoji jasna namjera: želja za rastom, spremnost na donošenje odluka i povjerenje u proces. Bez toga, agencija postaje još jedan trošak, još jedan task i još jedan razlog za frustraciju.

Mnogi brendovi traže agenciju jer očekuju čarobno rješenje. Jedan dobar oglas. Jednu viralnu kampanju. Jedan potez koji će “sve pokrenuti”.
Problem je u tome što marketing ne funkcionira tako.

Rast dolazi iz dosljednosti, strategije i razumijevanja šire slike. Dolazi iz testiranja, prilagodbe i spremnosti da se neke stvari rade drukčije nego do sada.

  • Agencija nije zamjena za donošenje odluka.
  • Agencija nije odgovorna za viziju brenda.
  • Agencija je partner koji pomaže da se ta vizija ostvari.

    Ako, s druge strane, tražite partnera koji:

    • postavlja prava pitanja

    • razmišlja strateški, ne samo operativno

    • preuzima odgovornost za rezultate

    onda agencija za vas  ima smisla.

Ako tražite partnera, a ne izvođača — javite nam se.

Zato mi u Say agenciji ne radimo s brendovima koji traže instant rješenja. Ne radimo s onima koji žele preskočiti temelje ili očekuju rezultate bez jasne suradnje. Radimo s ljudima koji žele razumjeti zašto nešto radimo, a ne samo što radimo.

Kada postoji povjerenje i jasno postavljeni ciljevi, agencija može ubrzati rast, donijeti strukturu i preuzeti odgovornost za izvedbu. Bez toga, ni najbolja strategija ne može dati rezultate.

Ako vam je ovo previše direktno, vjerojatno tražite nešto drugo.
Ako vam ima smisla i osjećate da se prepoznajete u ovome — velika je šansa da bismo dobro surađivali.

Ne pokušavamo raditi sa svima. I to je namjerno.

Explore
Drag